Wypełnij formularz dostępny po kliknięciu w guzik wybierz sposób naprawy. Całość zajmie Ci maksymalnie 5 minut!
Wybierz sposób odbioru paczki.
Kurier inpost:
Po zatwierdzeniu zamówienia kuriera dostaniesz od nas e-mail z etykietą kuriera inpost. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania etykiety, wybierz opcję nadania z kodem w paczkomacie.
Paczkomat inpost:
Na Twój adres e-mail zostanie wysłany specjalny kod, który będzie aktywny przez 72 godziny. Z kodem możesz nadać paczkę w dowolnym paczkomacie, w którym wystarczy wybrać opcję nadania paczki i wpisać przesłany przez nas kod nadania. Nie potrzebujesz etykiety, kurier sam ją naklei i przeprocesuje po wyjęciu paczki z paczkomatu.
Zapakuj swój sprzęt tak, by bezpiecznie do nas dotarł.
Kiedy kurier dostarczy nam Twoje urządzenie dokonamy diagnozy sprzętu i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
To Ty decydujesz czy rozpoczynamy naprawę.
Odsyłamy Twoje urządzenie kurierem paczką za pobraniem lub do paczkomatu po przedpłacie. Koniecznie sprawdź, czy paczka, która do Ciebie dotarła nie jest uszkodzona.
Serwis stacjonarny czynny:
Poniedziałek – Piątek 10:00 – 19:00
Sobota 10:00 – 17:00
Infolinia czynna 7 dni w tygodniu
9:00 – 19:00