Dopóki sprzęt jest na gwarancji, większość usterek nie sprawia większych problemów. A co jeśli MacBook nie działa, a gwarancja się skończyła? Nie ma się czym martwić, jest jeszcze najlepiej oceniany serwis pogwarancyjny, czyli Flix. Nasi specjaliści posiadają ogromną wiedzę na temat działania urządzeń Apple, a dzięki dziesiątkom tysięcy przeprowadzonych napraw nie ogranicza się ona tylko do teorii. Nasz serwis MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708 to profesjonalne usługi i pewna naprawa komputera. Przekonaj się sam i umów naprawę online już teraz!
Usługi | Czas naprawy* | Cena | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Wymiana baterii MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
90 min | 650 zł | ||||
Wymiana klawiatury MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
1 dzień | 800 zł | ||||
Naprawa układu chłodzenia MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
od 3 godzin | od 300 | ||||
Czyszczenie po zalaniu MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
1-2 dni | 300 zł | ||||
Naprawa po zalaniu MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
2-7 dni | od 300 | ||||
Wymiana matrycy MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
1-5 dni | 2200 zł | ||||
Wymiana dysku SSD MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
1-5 dni |
|
||||
Wymiana dysku SSD zamiennik MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
- | - | ||||
Wymiana TouchPad MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
2-5 dni | 700 zł | ||||
Wymiana wentylatora MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
2-5 dni | - | ||||
Usuwanie powłoki antyrefleksyjnej MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
1 dzień | 350 zł | ||||
Usuwanie blokady EFI MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
4-7 dni | 850 zł | ||||
Diagnoza usterki MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
1-7 dni | 99 zł | ||||
Wymiana głośnika MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708
|
1-5 dni | - |
Serwis stacjonarny czynny:
poniedziałek – piątek 10:00 – 19:00
sobota 10:00 – 16:00
Infolinia czynna:
poniedziałek – piątek 9:00 – 19:00
sobota – 9:00 – 16:00
niedziela – nieczynne
Pobrane pliki można znaleźć w folderze Pobrane znajdującym się domyślnie w Docku tuż obok Kosza. Można je również znaleźć w Finderze, wybierając odpowiedni folder w menu po lewej stronie.
Dane z dysków zewnętrznych powinny być widoczne w Finderze po wybraniu dysku z paska po lewej stronie. Jeśli nie widzisz swojego pendrive, wybierz z menu Finder, a następnie Ustawienia. Kliknij Pasek boczny i wybierz elementy, które mają być widoczne na pasku.
Niezależnie od tego, czy awarii uległ iPhone, Macbook, Apple Watch czy iPad, naprawy uszkodzonego sprzętu dokonujemy ekspresowo. Telefon, który oddajesz do serwisu, otrzymujesz z powrotem w zasadzie od ręki. Nie musisz czekać kilku tygodni aż ktoś w końcu zabierze Twoje urządzenie z magazynu.
Jeśli masz problem z MacBookiem, który się przegrzewa, ma zbity ekran, albo jego bateria nie trzyma tyle, ile powinna: postaw na najlepiej oceniany serwis pogwarancyjny urządzeń Apple w całej Polsce - Flix.
Nasz profesjonalny serwis MacBook Pro 13" 2016, 2017, 2018 / A1708 to ciężka praca zespołu fachowców, którzy mogą pochwalić się ogromną wiedzą na temat działania i budowy urządzeń Apple, a także dziesiątkami tysięcy wykonanych napraw. Do każdego sprzętu podchodzą indywidualnie i ze starannością, jednocześnie oferując naszym klientom szybki czas naprawy.
Wykorzystują jedynie najwyższej klasy zamienniki od sprawdzonych dostawców, dzięki czemu naprawiony MacBook nie tylko działa dokładnie tak jak na fabrycznych podzespołach, ale też nie ulegnie przedwcześnie ponownej awarii.
Flix to pewny serwis - bierzemy odpowiedzialność za świadczone usługi, dbamy o to, aby nasi klienci cieszyli się jak najdłużej sprzętem jak nowy i możemy poszczycić się tysiącami pozytywnych opinii w sieci, dzięki którym określani jesteśmy mianem najlepiej ocenianego serwisu.
Już teraz umów naprawę na naszej stronie!