Serwis

MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706

Zepsuty laptop jest zmorą każdego - niezależnie czy używa go w pracy czy też dla rozrywki. Czasem potrzebna jest jedynie wymiana baterii w MacBooku, a nieraz gdy komputer się nie włącza, powodem może być coś poważnego. Zawsze warto jednak wybrać profesjonalny serwis MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706 i mieć pewność, że naszym sprzętem zajmie się profesjonalista, a w środku znajdą się wyłącznie oryginalne części zamienne. Właśnie tak działa Flix - przekonaj się sam i już teraz dołącz do grona tysięcy zadowolonych klientów!

Zgłoś naprawę
Ekspresowe naprawy
Oryginalne części
12 miesięcy gwarancji
100k zadowolonych
Klientów
logo-google
Ocena 5.0
na podstawie
15167
opinii dla
wszystkich lokalizacji Flix
U nas zapłacisz na raty lub odroczysz płatności
function does not exist

Cennik usług 

MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706

Usługi Czas naprawy* Cena
Wymiana baterii MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
90 min 650 zł
Wymiana klawiatury MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
1 dzień
Czas naprawy uzależniony jest od natężenia ruchu w danym dniu i lokalizacji. Dołożymy wszelkich starań, żeby usługa została zrealizowana ekspresowo, ale nie jesteśmy tego w stanie zagwarantować. W przypadku tej usługi zalecamy kontakt z naszą infolinią w celu potwierdzenia dostępności części w danym serwisie.
800 zł
Naprawa układu chłodzenia MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
od 3 godzin
W większości przypadków wystarczy regeneracja układu chłodzenia. Wtedy czas naprawy wynosi 3 godziny.
od 300
W większości przypadków wystarczy regeneracja układu chłodzenia. Wtedy koszt naprawy wynosi 300 zł.
Czyszczenie po zalaniu MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
1-2 dni 300 zł
Naprawa TouchBar MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
2-5 dni 500 zł
Naprawa po zalaniu MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
2-7 dni od 300
Wymiana matrycy MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
1-5 dni
Czas naprawy uzależniony jest głownie od lokalizacji. Ten typ usługi najszybciej realizowany jest w naszym centrum serwisowym w Warszawie przy ulicy Okopowej 59A. Usługa może zostać zrealizowana ekspresowo również w innych lokalizacjach, jeśli wizyta zostanie zapowiedziana na naszej infolinii z dwudniowym wyprzedzeniem. *Wpływ na realizację zamówienia może mieć rownież dostępność części.
2200 zł
Wymiana dysku SSD zamiennik MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
- -
Wymiana TouchPad MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
2-5 dni 700 zł
Wymiana wentylatora MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
2-5 dni -
Usuwanie powłoki antyrefleksyjnej MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
1 dzień 350 zł
Usuwanie blokady EFI MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
4-7 dni 850 zł
Diagnoza usterki MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
1-7 dni 99 zł
Wymiana głośnika MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706
1-5 dni -
* Drodzy Klienci, w sporadycznych przypadkach, przy dużej liczbie zgłoszeń przyjętych do serwisu lub braku dostępności części, czas naprawy może ulec wydłużeniu.
Przejdź do pełnego cennika

Wybierz Sposób Naprawy

Nie chcesz stać w kolejce?
Zarezerwuj termin naprawy.

Brak wolnego terminu nie wiąże się z brakiem obslugi.
Dołożymy wszelkich starań, by usługa została wykonana możliwie jak najszybciej.

Zarezerwuj termin usługi
Warszawa Wola / Śródmieście, Warszawa Mokotów, Warszawa Ursynów, Warszawa Praga, Kraków, Katowice, Poznań.

Nie wiesz o której godzinie przyjedziesz do naszego salonu? Przyjdź do nas bez rezerwacji.

Zrobimy wszystko, by usługa została wykonana ekspresowo!

Odwiedź nas w salonie
Warszawa Wola / Śródmieście, Warszawa Mokotów, Warszawa Ursynów, Warszawa Praga, Kraków, Katowice, Poznań.

Nie chcesz wychodzić z domu? Zamów darmowego kuriera!

Naprawa wysyłkowa
Cała Polska

Nasze serwisy

ul. Okopowa 59A
Parking obok lokalu (strefa)

Serwis stacjonarny czynny:
poniedziałek – piątek 10:00 – 19:00
sobota 10:00 – 16:00

Infolinia czynna:
poniedziałek – piątek 9:00 – 19:00
sobota – 9:00 – 16:00
niedziela – nieczynne

FAQ

Jak zaktualizować system MacBooka?

Aby zaktualizować macOS, wejdź w menu Apple, a potem Ustawienia systemowe lub Preferencje systemowe i wybierz Ogólne po lewej stronie i kliknij Uaktualnienia (dla Ustawień systemowych), albo wybierz Uaktualnienia (w Preferencjach systemowych). Jeśli dostępna jest aktualizacja systemowa, w oknie pojawi się przycisk instalacji.

Jak sprawdzić liczbę cykli ładowania baterii MacBooka?

Aby dotrzeć do informacji o cyklach ładowania, przytrzymaj klawisz Option i kliknij menu Apple i wybierz Informacje systemowe. Następnie w sekcji Sprzęt wybierz Zasilanie. W sekcji Informacje o baterii znajdziesz aktualną liczbę cykli ładowania.

Jak przebiega naprawa
urządzeń w serwisie Apple?

Niezależnie od tego, czy awarii uległ iPhone, Macbook, Apple Watch czy iPad, naprawy uszkodzonego sprzętu dokonujemy ekspresowo. Telefon, który oddajesz do serwisu, otrzymujesz z powrotem w zasadzie od ręki. Nie musisz czekać kilku tygodni aż ktoś w końcu zabierze Twoje urządzenie z magazynu.

Dla nas każda sprawa jest priorytetowa, dlatego nie zwlekamy z profesjonalnym zajęciem się sprzętem. Po tym, jak klient opowie nam, na czym polega problem – np. iPad nie chce się wyłączyć, laptop nie reaguje na komendy czy wyświetlacz/ekran telefonu nie działa – rozpoczynamy diagnostykę. Nasi fachowcy sprawdzają, gdzie leży źródło problemu.
Jeśli więc np. iPad nie chce się włączyć, zaczynamy od określenia, czy usterka nie jest mechaniczna, czyli czy w urządzeniu podczas upadku nie uszkodziła się żadna część. Kiedy już dowiemy się, skąd wynika problem, podejmujemy decyzję, czy wystarczy jedynie naprawa, czy konieczna będzie wymiana elementów. Niezależnie od tego, czy jest to naprawa tabletów Apple, naprawa komputerów Apple czy też każdego innego sprzętu tej marki, oferujemy oryginalne części lub wysokiej jakości zamienniki.

Serwis
MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706

Jeżeli Twój MacBook odmawia posłuszeństwa, postaw na sprawdzony serwis pogwarancyjny Apple. We Flix naprawiamy, ale także przeprowadzamy profesjonalną diagnozę komputerów, dzięki czemu dowiesz się co dokładnie dzieje się z laptopem i ile kosztować będzie naprawa. 

Nasz serwis MacBook Pro 13" TouchBar 2016, 2017, 2018 / A1706 to pewna usługa. Nad każdą naprawą pracują wyłącznie sprawdzeni fachowcy mający za sobą dziesiątki tysięcy naprawionych urządzeń. Ich wiedza i doświadczenie w połączeniu z indywidualnym podejściem i dbałością o detale zapewniają dokładną naprawę każdego sprzętu.

Korzystamy z najlepszej klasy elementów zamiennych sprawdzonego pochodzenia. Dzięki temu mamy pewność, że wymienione części będą działać tak jak powinny, nie będą odbiegać jakością od fabrycznych podzespołów i wytrzymają długi czas. Nie boimy się brać pełnej odpowiedzialności za świadczone usługi - nie bez powodu Flix jest najlepiej ocenianym serwisem urządzeń Apple w całym kraju.

Już teraz dołącz do dziesiątek tysięcy klientów Flix i umów naprawę swojego MacBooka online. 

Czy podoba Ci się ta strona? Oceń nas!

ZAREZERWUJ
WIZYTĘ
ZAMÓW DARMOWEGO
KURIERA
ZADZWOŃ 
DO NAS
Strona używa plików cookies. Korzystając z niej, akceptujesz warunki przedstawione w polityce prywatności.
© 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone. Flix
crosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram